Monday 10 May 2010

Naaldzang May 4th, 2010: Nederlands versie


Naaldzang May 4th, 2010

Alles op een rijtje zetten kan lastig lijken wanneer men zo ver achter ligt op de dingen, maar hier ben ik en hier is de blog post! :) Deze afgelopen dinsdag moesten we een aantal van onze vaste gasten missen, dus eerst zou ik graag een shout-out geven aan RedSamur, Nathom en Poezemadam-hoop jullie allemaal te zien in juni! We hebben je gemist!

Degenen van ons die in staat waren om deze vergadering bij te wonen maand waren mezelf, Jan, S (die onlangs verhuisd is naar Brugge yay,!), R, M en G. Ik had sinds onze laatste ontmoeting mijn breiwerk nog niet veel bovengehaald (oei) en dus was het leuk om een beetje breien met collega crafters. :) Mijn baktus kwam met mij mee, het is bijna voor de helft klaar en ik ben best tevreden met hoe het er uit ziet!

R's project sprong ditmaal echt in het oog:

Naaldzang May 4th, 2010


Iets wat ik nog nooit eerder gezien had, ze was bezig met een patroon dat opriep tot haken en weven, en het resultaat was fantastisch! (click here for close-up) R's mooie sjaal was eigenlijk bedoeld voor een geschenk, en ik kan me niet voorstellen dat de persoon die het ontvangt iets anders dan tevreden zal zijn. :)

Dit was de eerste keer voor S met ons hier in Brugge, en het is een genot om een nieuw lid te hebben! Ze is zeer aangenaam en heel interessant om mee te praten, en haar project was een heel schattige baby dress in een heel zacht garen. Kan niet wachten om het te zien als het klaar is, S!

M had ten minste twee projecten mee, een gebreid vest en een riem voor iets anders, en G was bezig met een paar zeer warme en praktische sokken. Jan, die tijdens onze bijeenkomst de aandacht van een klein meisje en haar moeder getrokken had en bijgevolg met hun op de foto moest (!), was bezig met zijn 58e cap voor Zet Op Tegen Kanker:

Naaldzang May 4th, 2010

Hij heeft bijgevolg de bijnaam Mr Incredible gekregen van een van onze leden. ;)

Als je naar onze bijeenkomst wenst te komen in juni, kom dan zeker af! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! : D Zoals altijd kunt u de nieuwste foto's bekijken op de Naaldzang fotoset, beginnend here. Veel plezier met het breien!

3 comments:

RedSamur said...

Bedankt voor de nederlandse versie!

patricia said...

Leuk! Misschien gewoon even zeggen dat de link voor de chemocaps niet werkt.

RedSamur said...

Thx Patricia, is nu hersteld :)