Thursday 4 March 2010

Wat heb ik gemist?

Door mijn werk kan ik momenteel niet naar de samenkomsten van Naaldzang komen. Gelukkig neemt Ameria genoeg foto's om me toch een indruk te geven.

Eerst en vooral moet ik zeggen dat ik heel blij ben R en Jan terug te zien!

Poezemadam had zeker haar best gedaan om haar vriendin terug naar ons te doen komen.

Nathom's glimlach begint een beetje de mascotte van onze groep te worden - ze laat gewoon het zonnetje in de Hema schijnen. Ik denk dat ze deze keer een eenvoudiger stuk heeft meegenomen, want tijdens brei-sessies kan je meestal niet goed patronen volgen.

Ameria werkte in het paars, wat ik altijd graag zie. Blijkbaar zal haar moeder voor het volgend koud seizoen een mooie mini-sjaal ontvangen.

De dames M, G en G's vriendin hadden er ook plezier in en zullen alvast terugkomen.


No comments: