Tuesday 7 April 2009

Op z'n aprils

Aanwezig: 8 breiers en breisters

Op weg naar de Naaldzang samenkomst werd ik vandaag op de trein aangesproken door een breister uit de Kempen die ons een bezoekje kwam brengen. Klarinas had mijn brei-tijdschrift gezien en dacht dat ik misschien ook op weg naar Brugge was. Samen gingen we eerst nog naar de International Magazine Shop, alvorens Janknitter in de Hema te vergezellen.

Hij werkte al aan een ajour-sjaal toen Klarinas haar sokkenwol-hexagoon-tas bovenhaalde en ik aan mijn groene alpaca-trui verderwerkte.

Het ging nog een drukke samenkomst worden: Poezemadam, R en hun nieuwste truien arriveerden kort voor Ameria, die nog eens de cadeau's van vorige maand had meegebracht. Zij ging dan ook aan een babydekentje werken.

Tenslotte moesten we nog een extra tafel en twee stoelen halen, zodat Yarnlot en haar tante J samen met ons aan hun sjaals konden verderbreien.

J beloofde dat ze de volgende keer ook zal komen, dus denk ik dat we er een "lid" bijhebben!

No comments: