Sunday 13 June 2010

Naaldzang June 1st, 2010 (Nederlands Versie)


Naaldzang June 1st, 2010

Hier zijn we, op weg naar de zomer, en we laten het (iets) warmer weer ons er niet van weerhouden om te breien en te haken!

We zijn neergedaald in de Hema, met in totaal negen personen: Nathom, Jan, Poezemadam, ikzelf, R, M, G, G's vriendin (ik zal haar naam de volgende keer te pakken krijgen of ik eet mijn wol op), en Arianwen van Groot-Britanniƫ-het was geweldig je weer te zien! : D

Niet lang nadat ik daar aankwam, toonde Jan ons een voorbeeld van de Estlandse kant die hij gemaakt had, dat was heel mooi:

Naaldzang June 1st, 2010

Zeer mooi, Jan! Wat mij betreft, is mijn Baktus mijn Naaldzang project geworden. Ik heb mezelf in de tussentijd bezig gehouden met verschillende andere projecten , zoals kant-bladwijzers en een sjaal of twee. Nathom had haar Citron mee, die ze maakt in mooi donker blauw, en ik hou gewoon van hoe het er reeds uitziet! Poezemadam's project was een helder rode pinwheel baby deken:

Naaldzang June 1st, 2010

Haar nieuwste kleinkind zal de gelukkige ontvanger van deze rode gezelligheid worden! Ik hou van dit patroon en heb het zelf als eens gemaakt in het geel. Ik denk er over om het nog eens te maken, aangezien een van mijn zussen zwanger is van haar eerste. :)

Arianwen bracht een heel mooi vest waar ze aan bezig was mee (zie eerste foto), en voor de rest van onze groep was het een bonte mix van cardigans en sokken! Over sokken breien gesproken, Jan, als hij niet bezig was met een andere roze muts voor Zet Op Tegen Kanker, was in staat om een vriend van G enkele handige tips te geven, waarvoor ze was heel dankbaar en blij was. :)

Kom gerust naar onze vergadering in juli! Hopelijk zal RedSamur weer bij ons! : D Zoals altijd kunt u de nieuwste foto's bekijken op de Naaldzang foto set, vanaf hier, en op de photostream van Nathom, vanaf hier. De batterij van mijn camera was halverwege de vergadering leeg, ander zou ik meer foto's gehad hebben; Arianwen was vriendelijk genoeg om mij haar camera te lenen, en de extra foto's zijn nu op de Naaldzang photoset. Veel plezier met breien!

No comments: