Sunday 7 December 2008

Naaldzang is jarig!

Dinsdag vierde ik de verjaardag van Naaldzang samen met R, Poezemadam, Jan en Ameria.
Zij werkten aan baby-dekentjes, ajour-sjaals en truien terwijl ik met een prototype van een amigurumi spin bezig was.

Natuurlijk werd er weer veel plezier gemaakt, werden brei-tijdschriften bekeken en vertelden we elkaar van onze belevenissen met haak en naald.

Als mensen nu, een jaar na de eerste sessie, naar ons kijken, valt me dat bijna niet meer op. Ik denk dat ik minder zenuwachtig ben en daardoor minder opkijk.
Enkele personen kwamen naar ons om even te praten, de meesten van hen vroegen of we een club waren. Natuurlijk zijn er ook nog die, die willen helpen tellen ;)

Gelukkige verjaardag, Naaldzang!

Met dank aan mijn medeplichtige Ameria, de regelmatige deelnemers R, Poezemadam, Jan, Dominique en Yarnlot, alsook de ravellers die ons een of twee bezoekjes hebben gebracht.

P.S.: De data voor 2009 vinden jullie in de kolom links.

No comments: