Thursday 3 July 2008

Brugse Ontmoeting

Deelnemers: 3
Mensen met commentaar: 1 (?)

Dinsdag was ik eigenlijk wat te moe om goed te kunnen bijdragen aan de samenkomst. Terwijl Ameria's zoontje tekende, Ameria aan een knitten werkte en ik een boodschappentas aan het afwerken was, wachtten we op nieuwe mensen.

We herkenden Poezemadam al direct en ze kwam bij ons zitten. Zij toonde ons haar werk en waar ze haar inspiratie vandaan haalt: Oude breitijdschriften. Ze gaat ook altijd op zoek naar de originele garens en kent zo een groot aantal winkels in en rond België.

Omdat ik met mijn rug tegen het grootste gedeelte van de cafetaria zat, kon ik niet veel blikken of commentaar opvangen. Ik herinner me één persoon die bleef staan en die direct werd uitgenodigd voor de volgende bijeenkomst.

Ameria heeft nu ook een foto-album voor ons gemaakt! Kijk eens links in de links ;)

No comments: