Thursday 23 September 2010

Hallo, met Naaldzang

Voor de eerste keer sinds maart zag ik R terug. Ze was geïntrigeerd door de werkjes van iederen en iedereen was onder de indruk van het baby-dekentje dat ze haakte. Ameria had een gelijkaardig project, weliswaar gebreid.
Jan werkte terug aan een muts voor Zet op tegen Kanker en Nathom probeerde op een ajour-sjaal te focussen. G breide sokken en ik had mijn roze olifant meegebracht en werkte aan mijn tweede mitaine.
Toen we nog maar met z'n tweeen in de Hema zaten, kregen we opeens een vreemd berichtje van de medewerkers: Iemand had gebeld voor ons en haar telefoonnummer achtergelaten.
De volgende dag belde ik deze dame, en ze vroeg advies voor een muts. Enkele dagen later ontmoetten we elkaar in de Hema, en toonde ze me haar muts "Kat" van Kim Hargreaves. Laten we deze breister dus vanaf nu Kat noemen. Haar probleem (bij het meerderen ontstonden er lelijke gaatjes) was vlug opgelost (ze breide niet door de achterkant) en zo kwam er nog een leuke babbel van. Misschien zien we haar ooit bij Naaldzang terug, of komt Kat naar de groep in Oostende.

Enkele dagen later trokken Ameria, Siniana en ik naar Brussel om aan de "kleine" belgische Ravelry dag deel te nemen. Het weer was regenachtiger dan vorig jaar, waardoor iedereen gewoon naar het Exki restaurant in het hartje van Brussel kwam.
Er waren verschillende taalhoekjes, samen met Zinzia and Sharpsgirl zaten wij in het engelstalige gedeelte. Er werden heel veel foto's genomen, natuurlijk ook door Ameria!

Zoals gewoonlijk kan je alle foto's van Naaldzang alsook van de Ravelry dag op Ameria's flickr pagina's terugvinden.

No comments: